<ارتش نامرئی ایران در آمریکا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ارتش نامرئی ایران در آمریکا
نوشته شده در 5 / 7 / 1387
بازدید : 1210
نویسنده : کامران وزیری
 

جنگ تبلیغاتی آمریکا علیه ایران:

موضوع نفوذ ایران در کشورهای آمریکای لاتین، مسأله‌ای است که مدت هاست ذهن سیاستمداران آمریکایی را به خود مشغول کرده و تاکنون موضع گیری‌های متعددی در این زمینه از سوی آمریکا مطرح شده است. در این میان، برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های آمریکایی، پا را از این فرا‌تر گذاشته و ضمن طرح نظریات توطئه محور، از وجود «ارتشی نامرئی» تحت هدایت ایران در آمریکای لاتین سخن می‌گویند. که سایت الجزیره یکی از آنها به شمار میرودکه ادعای کامل آن به شرح ذیل می باشد.

 

سایت الجزیره انگلیسی به تقل از مجله ای با نام " the blaze" نوشت: ایران در آمریکای لاتین ارتش سری به وجود آورده است که در زمان نیاز می توانند وارد آمریکا بشوند 

ارتش نامرئی ایران در آمریکا

 
ایران با احداث پایگاه هایی در نیم کره غربی در حال جبران عدم حضور خود در نزدیک کشور های غربی است. وباایجاد ارتش های سری و نامرئی که اسم و رسمی از آنها نیست در ایجاد تهدیداتی علیه غرب است.
 
ایران با احداث پایگاه هایی در نیم کره غربی در حال جبران عدم حضور خود در نزدیک کشور های غربی است و با ایجاد ارتش های سری و نامرئی که اسم و رسمی از آنها نیست در ایجاد تهدیداتی علیه غرب است.

 

 الجزیره نوشت: هنگام تأمل درباره جنگ احتمالی با ایران، بد نیست نگاهی به نقشه هایی بیندازیم که پایگاه های آمریکا در مجاورت ایران را مشخص می کند و در عمل نشان می دهد که این کشور تحت محاصره پایگاه های آمریکایی قرار گرفته است. این در حالی است که در مجاورت آمریکا، هیچ پایگاه نظامی متعلق به ایران وجود ندارد. با این وجود، راه های فراوانی برای جبران این موقعیت وجود دارد. یکی از این راه ها، اتهامی است که این روزها به ایران زده می شود و آن، داشتن یک «ارتش نامرئی» است.

 به عنوان مثال، یکی از مطالب سایت The Blaze اخیراً اظهار می داشت: «ایران با رویکردی تهاجمی در حال تشکیل یک ارتش نامرئی از نوکیشان است تا از طریق بخش های ضعیف تر مرز جنوبی آمریکا، به داخل ایالات متحده نفوذ کنند».

 ایران به خوبی توانسته است در سال های اخیر حضور خود را در آمریکای لاتین افزایش دهد و تهدید برای آمریکا شود  و ایران با فراخوان ارتش نامرئی توانسته است نیروهایی را به خدمت بگیرد تا در مواقع لزوم از مرز های جنوبی آمریکا وارد این کشور بشوند.

 گفتنی است رسانه های غربی در راستای پروژه "ایران هراسی" همواره تلاش کرده اند چهره ای خشن و نظامی از ایران به تصویر بکشند تا بتوانند در موقع لزوم و برای نفوذ در کشورهای آمریکای لاتین از آن بهره برداری سیاسی کنند. بی تردید این ادعای جدید در همین راستا مطرح شده است؛ یعنی معرفی ایران به عنوان کشوری که به فکر کشورگشایی و حمله به کشورهای دیگر است.

در حالی این ادعاها مطرح می شود که ایالات متحده آمریکا و انگلستان در حمله به کشورهای دیگر و اشغال آن ها به بهانه های مختلف شهره هستند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: